Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden zonder kleine lettertjes 😊
Onze algemene voorwaarden zijn simpel, lekker kort en toch duidelijk. De moeilijke woorden hebben wij er voor je uitgelaten. Wil jij toch liever de ingewikkelde versie lezen? Bekijk dan de algemene voorwaarden die voor ons zijn vastgesteld.
1. Definities
We gebruiken geen moeilijke woorden. Voor ons is maar één definitie belangrijk: Jouw-ramen-schoon.
Als je contact met ons wilt dan kan dat op de volgende manieren:
Mail ons: hoopyonline@gmail.com
Bel ons: 050 234 0014
- We zijn zo veel mogelijk bereikbaar:
- Maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 22:00 uur (bellen)
- Andere tijdstippen kan je altijd proberen te bellen, misschien nemen we wel op.
- Mailen kan altijd. 7 dagen in de week reageren wij zo snel mogelijk
- Handige nummers:
- Ons KvK-nummer: 80165478
- Ons BTW- identificatienummer: NL003094323B60
3. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing wanneer je iets bij ons koopt of hebt gekocht. In de voorwaarden staat wat je van ons mag verwachten en wat wij van jou verwachten.
4. Het aanbod
We vertellen je altijd eerlijk en zo duidelijk mogelijk wat je bij ons kunt kopen, wat het kost en of je het kunt retourneren. Een foutje op onze webshop kan een mazzeltje voor jouw zijn. We vinden het fijn als je foutjes altijd bij ons meld.
5. De overeenkomst
- We werken met een veilige winkelomgeving waar jouw gegevens versleuteld en zorgvuldig worden behandeld.
- Als je iets bestelt bij ons, krijg je per mail een bevestiging. Daarna houden we je op de hoogte, totdat je pakketje wordt bezorgd. Het zijn tenslotte jouw spullen.
6. Herroepingsrecht
- De klant heeft minimaal 14 dagen de tijd om de retour te melden.
- Na deze melding heeft de klant nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren.
- De terugbetaling hoort binnen maximaal 14 dagen plaats te vinden.
7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd
Pak je pakket uit zoals jij dat wilt en bekijk het product van alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:
- We sturen je een bevestiging van je aanvraag en vragen je hoe wij jou meer tevreden hadden kunnen maken met je product.
- We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 dagen terug.
9. Verzendkosten bij retourneren
Die zijn er natuurlijk niet ;)
10. De prijs
- Daar zijn we altijd eerlijk over.
- Alle prijzen zijn inclusief btw.
- Verzending is altijd gratis.
11. Tevredenheid en garantie
Dat jij tevreden bent is voor ons belangrijk! Is er toch iets aan de hand met je product? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de Nederlandse wetgeving. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie.
12. Betaling
Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten. Op de Solig Service pagina kan je gemakkelijk contact met ons opnemen.
13. Bezorging en uitvoering
Wij zijn obsessief in het tevreden maken van jou. Als je voor 16:00 uur besteld dan wordt jouw pakketje de volgende dag al bezorgd. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt de bezorging onverhoopt toch iets langer? Dan laten we zit zo snel mogelijk aan je weten.
In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen.
14. Klachten- Heb je een klacht? Dat vinden we heel jammer. We lossen dit natuurlijk zo snel mogelijk op!
- Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
- Je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord van ons, dit is meestal binnen 24 uur. Daarna helpen we je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
- https://ec.europa.eu
15. Gratis 14 daagde proefperiode
Als jij gebruik maakt van de gratis 14 daagse proefperiode dan ga je automatisch akkoord met de voorwaarden die hierbij gelden. 14 dagen na ontvangst van de Hoopy magnetische ramenwasser wordt er contact met je opgenomen. Je bent dan verplicht om een keuze te maken tussen de volgende twee opties:
- Dé Hoopy (pro) magnetische ramenwasser betalen en blijven gebruiken, of;
- Dé Hoopy (pro) magnetische ramenwasser kosteloos retourneren.
Bij misbruik, zware beschadiging of vermissing van het product is de klant verantwoordelijk en zullen de nodige kosten in rekening worden gebracht.
16. Einde
Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Mocht je niet de informatie kunnen vinden waar je naar zocht dan kun je altijd nog kijken naar onze juridisch opgestelde algemene voorwaarden. Of kijk op onze Solig Service pagina, daar kun je ook altijd contact met ons opnemen.