Hoopy Service
30 dagen niet goed geld terug garantie!
Ik twijfel nog aan de werking van de Hoopy, kan ik mijn geld terug krijgen als ik niet tevreden ben?
Zeker kan dat! Wij snappen dat je eerst wilt zien en dan geloven. Daarom hanteren wij 30 dagen niet goed geld terug garantie. Test de Hoopy 30 dagen lang en beslis dan of je Hoopy thuis wilt houden.
Indien je niet tevreden krijg je het aankoopbedrag natuurlijk weer netjes terug!
Bestelling
Hulp nodig bij een bestelling? Of heb je een vraag over het wijzigen/annuleren van een bestelling?
Bij Hoopy helpen wij je graag zo persoonlijk mogelijk! Stuur een mailtje met je vraag of bel ons gewoon :)
Betaling
Kan ik met Ideal betalen?
Ja. Op de webshop van Hoopy zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar. Ideal betaling is hier één van. Wel zo ideaal ;)
Is de betaalomgeving veilig?
Solig.nl maakt gebruik van een beveiligde SSL-verbinding om jouw gegevens te waarborgen. De beveiligde omgeving is te herkennen aan het slotje in het begin van je URL-adresbalk.
Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?
Ja. Je kan een factuur krijgen van je bestelling. Deze verzenden wij niet standaard. Stuur ons een email met de benodigde gegevens wanneer je graag een factuur wilt ontvangen.
Problemen met betalingen?
Schroom niet! Bel ons of stuur een mailtje. We helpen je graag met alle problemen :)
Verzending & bezorging
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Bij Hoopy verzenden we jouw pakketje zo snel mogelijk! Heb je vóór 17:00 uur besteld? Dan wordt je pakketje de zelfde dag nog verzonden en heb je het pakketje morgen in huis.
Is je product beschadigd of niet aangekomen?
Wanneer je product nog niet bezorgd is kan het zijn dat de bezorger wat vertraging heeft. Is je product na 3 werkdagen nog niet bezorgd? Neem dan contact met ons op! Voor een beschadigd product adviseren wij ook om ten alle tijden direct contact met ons op te nemen.
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Hoopyonline@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is
Krijg ik mijn geld terug als ik mijn product binnen 30 dagen retourneer?
Als jij toch niet tevreden bent met je product en deze wilt terugsturen dan krijg je de aanschafprijs van je bestelling zo snel mogelijk van ons terug! Ga er vanuit dat dit 3 tot 5 werkdagen duurt.
Probeer ten alle tijden je product netjes te houden als je het wilt terugsturen. Dit is belangrijk omdat wij dan nog iemand anders blij kunnen maken met jouw product :)
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Wanneer je een product binnen 30 dagen om een bepaalde reden wilt retourneren, kan dat simpel in 5 stappen:
- Check of je product(en) netjes genoeg zijn om te retourneren. Stuur ons een foto wanneer je twijfelt.
- Pak je product(en) stevig en netjes in. Indien mogelijk in de originele verpakking.
- Download jouw retourlabel hier en volg de instructies op het retourlabel.
- Breng je pakketje naar een PostNL punt bij jou in de buurt.
- Verstuur je pakkertje.
Reparatie & garantie
Mijn product is defect, kan het gerepareerd worden?
Wij kunnen het ons haast niet voorstellen, maar wat als het toch gebeurt. Je Hoopy magnetische ramenwasser raakt defect. In het geval van een defect lossen wij dit vrijwel altijd gratis voor jou op. Zeker wanneer jouw product nog onder de garantie valt! Je hebt namelijk recht op 2 jaar garantie.
Wat moet je doen?
- Stuur ons een e-mail met uitleg van je defect (indien mogelijk met foto's)
- In de meeste gevallen kunnen wij jou een vervangende Hoopy toesturen
- Je oude Hoopy kun je terugsturen door de stappen van retourneren te volgen
- In enkele gevallen repareren wij je product om deze vervolgens weer naar jou op te sturen
Contactgegevens
E-mail: hoopyonline@gmail.com
www.hoopy.nl
KvK nr. 80165478
BTW nr. NL003094323B60
Tel : 0502340014
Damsterweg 90, Steendam
9629PD
Voor al jouw andere vragen kun je ons bellen en mailen :)
Heb je verbeter ideeën, wil je je ei kwijt, je hart luchten over hoopy en/of onze service? Ook dan zijn wij voor jou bereikbaar!
Een glanzend schone dag gewenst!