FAQ
1x Ramenwasser buitenkant
1x Opberg veiligheidsplankje
1x Gebruiksaanwijzing, Nederlands op de doos
Kan de ramenwasser vallen?
Nee, er zit een veiligheidskoort aan de ramenwasser. Dit koort kunt u om uw hand doen, zo kan de ramenwasser niet vallen.
Waar kan ik een uitleg vinden over de Hoopy ramenwasser?
Instructievideo
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Hoopy worden geleverd door DHL binnen Nederland en PostNL binnen België. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track & trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op een later moment het pakket bij een ophaalpunt ophalen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer u voor 23:59 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden in Nederland. Voor België geldt een cut-of van voor 22:00 besteld, de volgende werkdag bezorgd in België. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een e-mail sturen. We reageren altijd snel. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.
Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Hoopy, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.
Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.
Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Hoopy. (info@solig.nl)
BEZORGING
• Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
We bezorgen alles gratis boven 50 euro.
• Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat de bestelling is aangemeld bij de vervoerder, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van de vervoerder.
• Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?
Het komt zelden voor dat er een pakket zoek raakt bij de vervoerder. Indien dit gebeurd kunt u ons een mailtje sturen op info@solig.nl . We zullen per direct een nieuw pakket opsturen.
RETOURNERING
• Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?
U kunt uw bestelling binnen 30 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).
• Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
• Stuur een e-mail naar info@solig.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
• Het verzoek moet binnen 30 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
• De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires. Anders brengen wij een waardevermindering ten kosten.
• Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?
We doen de retourverwerking altijd binnen 30 dagen. U heeft in alle gevallen uw geld terug binnen 30 dagen na ontvangst van de retour.
Overige vragen
Helaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Hoopy, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar info@solig.nl